כשאני מגיע לארגון ומדבר על רשת חברתית פנים ארגונית אני נתקל בלא מעט  סקפטיות. אחת הבעיות העיקריות נכון להיום, שהרבה ממקבלי ההחלטות בארגונים לא כל כך מבינים את המדיה החברתית ולא ממש מתנסים בה בעצמם. דבר זה מקשה להסביר, להעביר ביעילות, ולהוריד את הפקפוק והחשדנות משילוב מדיה חברתית בארגון שלהם. אחד ההבדלים הבולטים בין המנכ"לים הוותיקים שפורשים והמנכ"לים הצעירים שמתמנים במקומם היא ההבנה והשימוש במדיה חברתית. המנהלים הצעירים מבינים שאם העובדים, הלקוחות, הספקים (בקיצור הרוב) משתמשים יותר ויותר במדיה חברתית, חשוב שהארגון ילך לאותו כיוון.

המחשה לזה אפשר לראות באינפוגרפיקה המצוינת שבה מוצגים בין היתר הנתונים הבאים:

- 80% מהמנהלים בגיל 50 ומעלה לא מנהלים בלוג (מקצועי) מול 35% מהמנהלים שמתחת לגיל 40

- 83% מהמנהלים בגיל 50 ומעלה לא משתמשים במיקרובלוגינג (כמו טוויטר) מול  מול 26% מהמנהלים שמתחת לגיל 40

- שימוש באינטרנט סלולרי לחפש או לקרוא מידע הקשור לעבודה – 39% מהמנהלים בגיל 50 ומעלה לא משתמשים מול 7% מהמנהלים שמתחת לגיל 40

אינפוגרפיקה מציגה את הדרישה מהמנכ"ל הצעיר – חיבור הדוק יותר למדיה החברתית – תהיה סושיאל

האינפוגרפיקה מציגה ברובה שימוש במדיה חברתית חוץ ארגונית. מה שמחבר אותי – בשבילי זו הצגה מצוינת של סביבת העבודה החדשה בה פן המדיה החברתית הופך להיות מרכזי בארגון וחלק גדול היא המוכנות להטמיע רשת חברתית פנים ארגונית.

                     <לחצו להגדלה>           

                                  All rights reserved by SocialWorkplace Copyright

 

 


הוספת תגובה