אריק רייזר, נעים מאוד….

אני אסטרטג של רשתות חברתיות ארגוניות

מה זה אומר?  אני מלווה את האימוץ הארגוני של רשת חברתית פנימית. עוזר לארגון להגיע להכרה והבנה לעומק של הצרכים, מה שצריך לשפר, ואיך להוציא את זה לפועל. בונה עם הארגון "מפת דרכים" לאן הוא רוצה להגיע עם השימוש ברשת החברתית. תומך בתהליך אימוץ המערכת עד הרחבת המשתמשים לכלל הארגון.

נסיון רב בפיתוח וליווי תהליכים ארגוניים מחד, ואפיון והקמת מערכות מאידך, מאפשרים לי לתת שירות המשלב ראיית צרכים ארגוניים (מתוך הניסיון הייעוצי), התאמת הפתרון (הכרות מעמיקה עם  תחום ה-Social Business) ופיתוח מערכות (ניסיון בניהול פרוייקטים)

הפילוסופיה שלי
אני מאמין ששילוב מדיה חברתית בארגון משפרת את התרבות  הארגונית ומשפרת בסופו של דבר את השורה התחתונה. היות ואני ביסודי איש של ארגון (לפני הטכנולוגיה), אני מאמין שמרבית תהליך שילוב  רשת חברתית הוא ארגוני (החל בהגדרות וכלה בהטמעה). הטכנולוגיה החברתית היא רק הפלטפורמה עליה נבנים תהליכי העבודה "החברתיים". אני רואה את הארגון עובר סוג של התפתחות הדרגתית . ככל שהארגון מוכן יותר כך ההטמעה מוצלחת יותר

וכשמגיע לארגון, אני פועל על פי שלושה כללי יסוד :

1. חשיבה בגדול, פעילות בקטן

2. פעילות על פי מדידות ולא הנחות

3. הבאת ערך מיידי לארגון

 

 אני יועץ ומלווה

הטמעת רשת חברתית בארגון מאפשרת הזדמנויות חדשות ונותנת מענה לבעיות, לאתגרים ולמורכבויות שלעיתים הארגון מתקשה להתמודד עימן. הבעיה העיקרית שמגוון האפשרויות, עושר הפתרונות וריבוי המימדים יכול להסיט  את המיקוד ממה שבאמת חשוב והיכן להתחיל בארגון  (אם תשאלו עשרה מנהלים אצלכם איך נראית רשת חברתית בארגון, תקבלו עשר תשובות שונות. וזה לא מקרי, כל מנהל רואה את המימד שלו).

וכאן אני נכנס לתמונה,

כל מה שלמדתי, וממשיך ללמוד, נכנס לתוך הייעוץ. אני מאמין בייעוץ תכליתי המשלב יישום מחקרים ומתדולוגיות וממנף אותם לפתרון המושלם עבור לקוחותי.

יש לי מסגרת עבודה מודולרית להטמעת רשת חברתית בארגון. מתאימה עצמה לכל צורת ארגון (ולמצב בו נמצא) ומהווה נקודת מוצא להתאמה אישית של תוכנית פעולה עבור הארגון.

לעולם לא יהיו שני פרויקטים אותו דבר כמו שאין שני ארגונים דומים. המשותף לכל הפרויקטים הוא הליווי האישי והמוכוון פתרון. ייעוץ וליווי שמובילים את הארגון להבנות, תובנות ומוטיבצייה לאימוץ ולהמשך השימוש והקליטה של הרשת החברתית.

מה שמנחה אותי זה להביא ערך מיידי לארגון. מוודא לאורך כל הדרך שהתהליך עונה לדרישות, מתמודד עם המורכבויות  ופותר הצרכים של הלקוחות שלי.

 

אני לומד וחוקר רשתות חברתיות פנים ארגוניות

(ומתרכז בתחום זה בלבד)

לאחר שנים שעסקתי בתחום הייעוץ הארגוני כמקצוע וחקר ושימוש במדיום האינטרנט כתחום עיניין, בחרתי לשלב בין שני התחומים. החלטתי להתמקד ולהתמקצע בתחום הרשתות החברתיות בארגונים.

מדבר תדירות עם לקוחות, ספקים ויועצים ונחשף יום יום לעשרות מקורות מידע מגוונים. לא מפסיק ללמוד, לקרוא ולהיות מעודכן במגמות, רעיונות, דעות, פרסומים, מחקרי שוק ועוד (ושמח גם לשתף בהם).

הניסיון המקצועי והבנת התחום מאפשרים לי למנף את הידע הנצבר, ולהמשיך לפתח ולהשביח את "ארגז הכלים" שלי. בכך אני מעמיק ומרחיב את התמיכה והעזרה ללקוחותי, דרך ייעוץ וליווי, להטמעת מוצלחת של רשת חברתית שתשפר את תוצאות הארגון שלהם.

 

אני מרצה ודובר

הצגתי והרצתי בעבר על נושאים מגוונים בפורומים שונים.הציונים שקיבלתי היו תמיד גבוהים, והמשובים היו טובים מאוד.

כיום אני מרצה על מדיה חברתית בכלל ושילוב רשתות חברתיות בארגונים בפרט. (מצגת שערכתי בנושא).

ריבוי המימדים והשימושים של הרשתות החברתיות בארגונים יחד עם עושר המידע הקיים, מאפשרים לי למקד את הרצאותי לקהל היעד, להציג את המידע אותו מחפש ולהביא ערך מוסף לצופים.

 

מוזמנים ליצור עימי קשר 

אריק רייזר
View Arik  Rizer's profile on LinkedIn

0544.846.648

arik.rizer@gmail.com

enterprise20coil@gmail.com