sidebar_new
הרצאות וסדנאות דיגיטל בארגון

 מאתגרים להזדמנויות. במה תורם הדיגיטל לארגונים?

התייעלות, שיפור ביצועים, חדשנות, קולבורציה,תקשורת, גמישות  והעלאת השורה התחתונה  !

lec tiltile






סדרת הרצאות מרתקות המיועדת למנהלים והנהלות על הארגון בעידן הדיגיטלי. סקירות פרקטיות ומרחיבות דעת ש"עושות סדר" באפשרויות הקיימות כיום ,עוזרות להבין איך ניתן לנצל האפשרויות החדשות להצלחת העסק ונותנות את הבסיס לבניית אסטרטגיה לאימוץ ההזדמנויות הדיגיטליות בארגון.

משך ההרצאה שעה וחצי. ההרצאות מתאימות לקהל מגוון בפורומים והיקפים שונים

בואו נעשה סדר בכל הדיגיטל הזה – הרצאה הסוקרת את הטכנולוגיות הדיגיטליות כיום. מה מאפשרות לעסק, כיצד תורמות לארגון ואיך ניתן להתמודד עם שלל האפשרויות ולהפוך אותן ההזדמנויות.


עוד…

הדיגיטל הוא לא רק שיווק  - הרצאה המציגה איך משתלב הדיגיטל בארגון ומה האפשרויות הנפתחות ביחידות השונות : משאבי אנוש, תפעול, שירות, מערכות מידע, כספים ועוד. הרצאה ממוקדת בכל יחידה או סקירה כללית על כלל הארגון

הארגון המרושת  – Social Business הרצאה המציגה תהליך הפיכת ארגון לארגון מרושת: כיצד מפיקים תועלת מרשתות חברתיות , איך לבנות תוכנית אסטרטגית לשילוב מדיה חברתית בתהליכי הארגון ובאיזו צורה יכול הארגון לנצל את ההזדמנות העומדת בפניו.

עוד…

ארגון ממוקד לקוח – הרצאה המדברת על האתגרים העומדים בפני הארגון מול הלקוחות כיום, הלקוחות המחוברים. דרכי פתרון מגוונים להתמודדות איתם וכיצד לנצל את היחסים החדשים לטובת הארגון.

עוד…

 

בנוסף, על פי צורך, ניתן להתאים ההרצאות בנושאים שונים סביב נושא הזינוק הדיגיטלי והארגון

הרצאות לדוגמא:

workshop tilte

 

 

 

סדנאות תפורות לצרכי הארגון וההנהלה כיום, המנהלים חייבים להתמודד עם כמויות גדולות של ידע ומידע חדשני, לאמץ כישורים שעדין לא קיימים ולהתמודד בדיאלוג מול גורמים שונים בו זמנית על בסיס יומיומי. (שותפים, עובדים ולקוחות מקושרים ותקשורתיים). המודלים המסורתיים של ניהול המבוססים על ריכוזיות מפנים מקום למודלים המבוססים על זרימת מידע ותקשורת . סדנאות של 1-3 ימים המותאמות לצורכי הארגון תוך מתן כלים ישימים במהלך הסדנא, מתוך הנושאים הבאים:

  • היכרות עם המדיה החברתית – הצגת הטכנולוגיה החברתית: דוגמאות, תובנות, הזדמנויות, חסמים וסיכונים.  תוך מתן דגש על הפן העיסקי והארגוני
  • מהישרדות בג'ונגל הדיגיטלי להובלה והקדמת השוק – עיצוב ותכנון האסטרטגיה הארגונית, לפתח מפת דרכים  למינוף ההזדמנויות הדיגיטליות
  • שימושי הדיגיטל בארגון – כיצד יכולות היחידות השונות בארגון להרוויח משילוב טכנולוגיה דיגיטלית אצלם על  פי צורכיהם (סדנא ממוקדת ליחידה ארגונית או כללית על כל הארגון)
  • התמודדות עם מציאות עסקית מורכבת – החיבור בין הלקוחות והעובדים יוצרים אתגרים חדשים. זיהוי מוקדם  של מצב מורכב וטיפול בו בזמן מונע משבר עתידי
  • שינויים בתרבות הארגונית ובמציאות העסקית – דרכי התמודדות והתאמת הארגון לעידן הדיגיטלי
  • טיוב התקשורת הפנים ארגונית – החיבורים ברשתות החברתיות ובאפליקציות יוצרים תקשורת חדשה ומהירה    הדורשת התמודדות ההנהלה. תקשורת יעילה בכל הרמות של הארגון בסביבה עסקית מורכבת הופכת  למאתגרת. פיתוח יכולת לניהול דיאלוג מוכוון תוצאות עסקיות
  • חיזוק שיתופי פעולה פנימיים – פיתוח הקולבורציה לשיפור התנהלות הארגון.עבודת צוות ממוקדת לקוח
  • שיווק פנים ארגוני לשילוב הדיגיטל בארגון – רתימת כלל הארגון לשינויים, ובכלל זה גיוס בעלי התפקידים  החשדניים והציניקנים
  • יצירת אמון בעידן הדיגיטלי – מול הלקוחות ומול העובדים

ועוד נושאים נוספים

 

שאלות? הבהרות? בירורים ? לשליחת הודעה – לחצו כאן

 

אריק רייזר

View Arik  Rizer's profile on LinkedIn

0544.846.648

/ arik.rizer@gmail.com

enterprise20coil@gmail.com