כאשר כותבים ב- Wired , בהתהלהבות, על מה שאתה עושה. כאשר מדברים על נושאים שכתבת עליהם בעבר. כשאתה מרגיש שהוציאו לך את המילים מהפה – סימן שאתה בכיוון הנכון.

כתבה מצויינת על תפקיד "חדש ומדהים" – היועץ לסושיאל בארגונים. זה שעושה סדר בכל המידע הקיים, שעוזר לארגון להפיג את הבלבול והחרדה מהתחום, שמלווה את הארגון בהטמעה מוצלחת על ידי גישור וחיבור היחידות השונות ועוד.

רשת חברתית ארגונית היא לא רק טכנולוגיה. אם הארגון חושב שהתקנת הרשת תביא להשתתפות מיידית של העובדים, יש לו טעות. מדובר על תהליך הכולל אתגרים, פעילויות ושינויים עד להטמעה מוצלחת בארגון, כזו שנותנת את כל היתרונות המדוברים בסושיאל ביזנס.
הכותב מציג שבעה תחומים שיועץ הסושיאל תומך בהם: עבודה מול בכירים וגיוס תמיכתם, הסמכת מנהלי קהילות לתמיכה פנימית, בניית מדיניות מידע ודרכי אכיפה לשימוש אופטימאלי, שיווק ותקשורת פנים ארגוניים, שילוב בתהליכים עסקיים לניצול מיטבי של הפלטפורמה, איתור המשפיענים בארגון והפעלתם, עזרה למערכות מידע באינטגרציה ובאבטחת המידע.

שני פוסטים שכתבתי מהנושאים המוזכרים -

זה לא רק טכנולוגיה – 5 אבני דרך להטמעה מיטבית של רשת חברתית בארגון
http://wp.me/p1r0tv-dK

העובדים לא משתתפים באופן אוטומטי – אם נבנה את הרשת החברתית הארגונית נכון, הם יבואו
http://wp.me/p1r0tv-eP

קישור למאמר –  http://wrd.cm/1c687z6


הוספת תגובה